دعوتنامه شرکت در استعلام بهاء

۱-       موضوع استعلام بهاء:مرمت و بازگشایی ایلراهای شهرستان لردگان بخش منج بادستگاه گریدر و بلدوزر  D6

۲-     شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار:بازگشایی به عرض موجودایلراه   ،ریزش برداری ،خاکریزی،تسطیح وآب بردگی ریکلاژ طبق فرم پیشنهاد قیمت

۳-     محل اجرا: شهرستان لردگان

۴-     مدت اجراي كار:     ۳۰ روز

۵-    كارفرما: اداره كل امور عشاير استان معاونت توسعه و عمران زیر بنایی

۶-    مبلغ تضمین شرکت در استعلام:۰۰۰/۰۰۰/۲۰

۷-    محل اعتبار:از محل اعتبارات ملی ابلاغی (اسناد خزانه اسلامی )

۸-    اعلام قیمت پیشنهادی بر اساس کیلو متر (فرم پیشنهاد پیوست قید گردد)

۹-    دستگاه نظارت: اداره امور عشاير شهرستان لردگان  و معاونت توسعه و عمران

۱۰- محل دریافت اسناد استعلام : سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس  http:setadiran.ir

۱۱- مدت اعتبار پيشنهادات از تاريخ گشايش به مدت ده روز خواهد بود

۱۲- محتواي اسناد استعلام بها ،فرم پیشنهاد قیمت ، آخرین آگهی تغییرات شرکت  رتبه راه از سازمان برنامه وبوجه برای شرکتها وگواهی صلاحیت پیمانکاری برای اشخصاص حقیقی -شناسنامه ملی-گواهینامه ثبت نام-مالیات بر ارزش افزوده ارائه گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادر سده تو سط وزارت تعاون کار و رفا اجتماعی  در سامانه بارگزاری شود    

۱۳- تحویل اصل ضمانت نامه و مدارک بند ۱۲تحویل دبیرخانه اداره کل گرددو رسید دریافت نمایید    

۱۴- كليه كسورات قانوني شامل بيمه و ماليات  و بيمه حوادث پروژه به عهده شركت كننده مي باشد اعلام گردد

۱۵- مهلت ارائه پیشنهاد قیمت و ارائه اسناد ( از طریق سامانه ستاد ) تا روز سه شنبه مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۷ساعت ۱۷ می باشد.

۱۶- بررسی پیشنهادات روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۲/۹۸راس ساعت ۸ صبح در دفتر مدیر کل می باشد

۱۷- تصویر مدارک خواسته شده بند  ۱۲   از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی بار گذاری گردد در ضمن کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد استعلام تا ارائه پیشنهادات استعلام و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق انجام خواهد شد.

۱۸- از استعلام گران يا نماينده شان دعوت به عمل مي آيد در جلسه بازگشايي شركت نمايند.

۱۹-  به پيشنهادات مخدوش و خط خوردگي‌ها فاقد سپرده مشروط و خارج از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۲۰-     چنانچه برنده استعلام حاضر به عقد قرارداد نشود با شخص دوم قرارداد منعقد خواهد شد.

۲۱-     کلیه هزینها شامل سئخت غذا مشکن حمل و جابجایی دستگاه رفت و برگشت و… بین ایلراهای عشایری بر عهده پیمانکار می باشد

۲۲-        تذكر: مبلغ صورت وضعيت قطعي بر اساس ميزان كاركرد پيمانكار محاسبه مي شود.                                                                          

قیمت های متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.   

۲۳-  شناسه اداره کل امور عشایر ۱۴۰۰۳۰۶۵۳۲۲

۲۴-     کد اقتصادی ۱۱۴۱۷۶۱۳۶۳                                                                                

۲۷-فروردین ماه-۱۳۹۸

153

چاپ خبر تبدیل به PDF


ارتباط مستقیم با مدیرکل

مهندس یحیی حسین پور

تلفن مستقیم:   ۰۳۸۳۲۲۵۰۱۲۹

فکس:    ۰۳۸۳۲۲۵۰۱۳۲