حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۰ 29 رمضان 1442 Monday, 10 May , 2021 ساعت تعداد کل نوشته ها : 353 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 6320 تعداد دیدگاهها : 0×
16 آوریل 2019 - 7:57
شناسه : 1841
بازدید 8
1

اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياري به عنوان مناقصه گذار در نظر دارد اجراي عمليات موضوع بند يك فراخوان حاضر را از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله اي به يكي از پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد. موضوع مناقصه: احداث ایلراه عشایری برد بردون سبزکوه شهرستان کیار. مبلغ برآورد كارفرما جهت اجراي پروژه […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياري به عنوان مناقصه گذار در نظر دارد اجراي عمليات موضوع بند يك فراخوان حاضر را از طريق برگزاري مناقصه عمومي يك مرحله اي به يكي از پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد.

  • موضوع مناقصه:
    • احداث ایلراه عشایری برد بردون سبزکوه شهرستان کیار.
  • مبلغ برآورد كارفرما جهت اجراي پروژه های ذیل:
    • برآورد كارفرما جهت اجراي پروژه احداث ایلراه عشایری برد بردون سبزکوه شهرستان کیار به مبلغ ۹/۹۹۹/۵۷۱/۳۰۴ ريال.
    • تامین اعتبار از محل ( اسناد خزانه اسلامی ) می باشد.

 

  • مدت و محل اجراي كار: مدت زمان در نظر گرفته شده جهت اجراي عمليات موضوع مناقصه از تاريخ ابلاغ كارفرما مبني بر شروع به كار پيمانكار به مدت سه ماه درمحل اجراي پروژه واقع در استان چهارمحال و بختياري شهرستان کیار بخش ناغان مي باشد.
  • ميزان و نوع تضمين شركت در مناقصه:
    • – ميزان سپرده شركت در مناقصه مرمت و بازسازی ایلراه عشایری برد بردون سبزکوه شهرستان کیار به مبلغ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال مي باشد.
  • شرايط لازم جهت شركت در مناقصه: داشتن حداقل رتبه پايه ۵راه و باند از سازمان برنامه و بودجه داراي گواهينامه ثبت نام ماليات بر ارزش افزوده–  دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادرشده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی -داشتن توانايي مالي و ارائه تضمين شركت در مناقصه (موضوع بند ۴)
  • مدت اعتبار پيشنهادها- از تاريخ گشايش پاكت هاي پيشنهاد به مدت ۳ ماه خواهد بود.
  • ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه صدرالااشاره در اسناد مناقصه درج گرديده است.
  • محل، زمان و مهلت دريافت اسناد متقاضياني كه امكانات و شرايط اوليه بند ۵ اين فراخوان را دارا هستند می توانند پس از چاپ نوبت دوم به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس  http:setadiran.ir مراجعه نموده و دریافت اسناد مناقصه تا پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق انجام خواهد شد.

                        

روابط عمومي اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

العربية简体中文Englishفارسی