به روز شده: پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 630 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 11×
حضور چشمگیر و فعال عشایر استان چهارمحال و بختیاری در همایش مشترک ایران و بولیوی
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
شناسه : 3441
بازدید 148
1
مدیرکل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری از حضور عشایر استان در همایش مشترک ایران و بولیوی در تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری: همایش مشترک ایران و بولیوی در حوزه اقوام و عشایر با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران، رئیس و نایب رئیس […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری از حضور عشایر استان در همایش مشترک ایران و بولیوی در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری:

همایش مشترک ایران و بولیوی در حوزه اقوام و عشایر با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران، رئیس و نایب رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، سفیر و نماینده تام الاختیار دولت چند ملیتی بولیوی و سفرای و نمایندگان کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، شیلی، کوبا، مالزی، مکزیک، نیکاراگوئه، روسیه، اسپانیا و ونزوئلا در ایران  و جمعی از مدیران استانی روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در سالن همایش نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مدیر کل امور عشایر استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ضرورت توسعه روابط بین دو کشور در حوزه اقوام و عشایر برشمرد و اظهار داشت: این همایش با حضور فعال عشایر استان چهارمحال و بختیاری  و نیز استانهای آذربایجان شرقی،خراسان جنوبی و فارس برگزار شد.

یحیی حسین پور افزود : در این همایش نمایشگاهی از توانمندی‌های فرهنگی، اقتصادی و تولیدی اقوام و عشایر بولیوی و ایران بر پا شد که عشایر استان نیز با لباس محلی و برپایی سیاه چادر، مجموعه ای از صنایع دستی و همچنین کلکسیونی از سبک زندگی روزمره عشایر استان را در معرض دید عموم به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است در حاشیه این همایش نمایشگاهی از توانمندی های فرهنگی، اقتصادی و تولیدی اقوام و عشایر ایران و اقوام و عشایر بولیوی برپا و سیاه چادرهای عشایر بختیاری چهارمحال و بختیاری و عشایر خراسان جنوبی و آلاچیق عشایر ارسباران آذربایجان شرقی و همچنین صنایع دستی و شیوه زندگی عشایری در ایران به نمایش گذاشته شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.