به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۳ 6 جماد ثاني 1446 Saturday, 7 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
پ
پ

اقدامات اداره کل امور عشایر استان در خصوص پیشگیری از فساد

۱ -فعالیت برنامه ای و مستمر کمیته ارتقای سلامت اداری:

در اداره کل امور عشایر استان کمیته سلامت اداری با ریاست مدیر کل محترم به طور مستمر در طول سال برگزار شده و با توجه به نقش نظارتی بسیار مهم این اداره کل بر عملکرد ادارات تابعه ، برنامه بازدید و نظارت بر عملکرد شهرستانها و شبکه تحت پوشش انجام می پذیرد.

۲ –شناسایی گلوگاههای فساد اداری

کمیته سلامت اداری در سال های گذشته با هماهنگی سازمان امور عشایر ایران نسبت به شناسایی گلوگاههای فساد در سطح حوزه اداری نظارت اقدام نموده و همچنین نسبت به احصای راهکارهای پیشگیری از این موارد فساد اقدام و در قالب گزارش کامل ارائه شده است.

در سال ۱۴۰۰  کمیته سلامت اداری سازمان مرکزی نیز اقدام به شناسایی گلوگاههای فساد اداری نموده و مستندات آن جهت اطلاع رسانی و اجرای کامل به سطح ادارات تابعه شهرستانی با هدف بررسی و نظارت کامل بر عملکرد واحدهای تحت نظارت ارائه شده است.

۳– نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان

با توجه به نقش نظارتی سازمان بر عملکرد واحدهای تابعه ، کمیته کنترل و نظارت سازمان بصورت بسیار مستمر تشکیل شده و گزارشات مدونی در این راستا تهیه و ارسال می گردد.

۴- آگاه سازی و اطلاع رسانی به مراجعین در راستای جلوگیری از فساد اداری

  • اطلاع رسانی کلیه موارد مرتبط با فساد اداری از طریق نامه های اداری اتوماسیون تحت وب به ادارات تابعه شهرستانی و اتحادیه عشایری تحت پوشش و همچنین تابلوهای اطلاع رسانی
  • اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم از طریق برگزاری دوره های آموزشی مدون طبق تقویم آموزشی برنامه ریزی شده جهت کارکنان
  • اطلاع رسانی مصادیق فساد اداری از طریق برگزاری دوره های آموزی مرتبط با فساد اداری جهت کارکنان شاغل در اداره کل
  • اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق حضور بازرس و همچنین مسئول حراست و کارشناسان بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل در مجامع برگزار شده و اطلاع رسانی به اعضا و ارکان تشکلها
  • اطلاع رسانی کلیه خدمات شناسه دار سازمان از طریق پرتال سازمان با امکان نظرسنجی روی هر یا از خدمات موجود و ارائه پیشنهادات و انتقادات روی خدمات سازمان از طریق پورتال
  • آگاه سازی ارباب رجوع سازمان از طریق نصب بنرها و مطالب چاپ شده روی دیوار در محل ادارات تابعه شهرستانی

نحوه ارتباط و شکایات

از طریق وب سایت اداره کل به آدرس ashayerchb.ir

از طریق تماس با شماره ۰۳۸۳۲۲۵۰۱۳۸ داخلی ۱۱۳

از طریق سامانه دادور و سامانه سامد و و یا شماره ۱۱۱

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.