به روز شده: پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 630 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 11×
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری اعلام كرد:  افزايش ۲۰ درصدی توليد گوشت قرمز توسط عشاير چهارمحال و بختياری
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
شناسه : 1315
بازدید 196
5

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۲۰ درصدی تولید گوشت قرمز نسبت به مدت مشابه سال گذشته توسط عشایر اين استان خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان امور عشاير ايران به نقل از خبرگزاري ها، یحیی حسین زاده در جلسه شورای عشایري استان چهارمحال و بختیاری كه با حضور استاندار و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۲۰ درصدی تولید گوشت قرمز نسبت به مدت مشابه سال گذشته توسط عشایر اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان امور عشاير ايران به نقل از خبرگزاري ها، یحیی حسین زاده در جلسه شورای عشایري استان چهارمحال و بختیاری كه با حضور استاندار و رئيس سازمان امور عشاير ايران و دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۰ هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر چهارمحال و بختياري از زمان استقرار در مناطق ییلاقی استان توليد شده است كه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی اعطای تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای عشایری به منظور تسهیل در معیشت و تامین علوفه مورد نیاز فصول سرد سال در مناطق قشلاقی توسط دولت تدبیر و امید را از عمده دلایل افزایش تولید پروتئین در بین عشایر کوچرو عنوان کرد.

حسین‌پور با اشاره به اينكه پرداخت تسهیلات به عشایر از مهمترین حمایت ها در سطح استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود، ادامه داد: تاکنون ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان ‌قیمت به عشایر کوچنده استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: پرداخت اين تسهیلات از محل ماده ۱۰ و ۱۲ و در جهت حمایت از زنجیره تولید گوشت قرمز صورت گرفته است.

گفتني است، در نشست شورای عشایری چهارمحال و بختیاری تامین ۱۰ دستگاه خودروی سنگین و تانکر آبرسان سیار از سوی سازمان امور عشایر ايران و همین تعداد نیز از سوی استانداری چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست سال آینده تصویب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.