به روز شده: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 631 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 8×
از خانواده شهید مدافع امنیت محمد گودرزی تجلیل شد.
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
شناسه : 3481
بازدید 108
2
با حضور مشاور وزير و رئيس حراست وزارت جهاد كشاورزي:

در حاشیه گردهمایی روسای حراست امور عشایر سراسر کشور که به میزبانی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری بر گزار شد ،از خانواده شهید مدافع امنیت ، محمد گودرزی تجلیل شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری: در این مراسم که با حضور مشاور وزیر و رئیس […]

ارسال توسط :
پ
پ
در حاشیه گردهمایی روسای حراست امور عشایر سراسر کشور که به میزبانی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری بر گزار شد ،از خانواده شهید مدافع امنیت ، محمد گودرزی تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری:
در این مراسم که با حضور مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهيد محمد گودرزي، از همسر اين شهید والا مقام با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. مشاور وزیر و و رئيس سازمان حراست وزارت جهاد كشاورزي كه در جمع روساي حراست امور عشاير سراسر كشور سخن مي گفت،اظهار داشت:
باعث افتخار ما است که در کنار خانواده اين شهيد گرانقدر هستیم و امیدواریم بتوانیم رهرو راه این شهیدان والا مقام باشیم.
محمد علي نصيري افزود: تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران بیانگر وجود شیرمردانی و شیر زنانی است که همواره فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خویش قرار دادند.
وي تصريح كرد:بیش از چهل و چهارسال که از بهار انقلاب می گذرد هنوز هم روحیه جهادی و شهادت طلبی در کشور ما طنین انداز است و ما باید از روحیه ایثارگری آنان سرمشق بگیریم.
نصيري در پايان خاطر نشان كرد:آرامش واقعی در جامعه میسر نمی شود مگر با تأسی گرفتن و نزدیک شدن به ایثارگران و خانواده شهدا که رسالتی سنگینی است بر دوش همه ما که بتوانیم راه شهدا و آرمانهای آنها را ادامه دهیم.
لازم به ذكر است شهيد محمد گودرزي ظهر روز دوشنبه ۲۲ آذر سال جاري در يك اقدام تروريستي مذبوحانه توسط اشرار مسلح به همراه چهار نفر از نیروهای مدافع امنیت سپاه در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.