به روز شده: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 631 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 8×
انقلاب ما انفجار نور بود
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
شناسه : 3951
بازدید 102
0
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، جشن پیروزی انقلاب در مناطق عشایری شهرستان اردل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان به همراه رئیس امور عشایر شهرستان با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه سبحان منطقه عشایری شلیل شهرستان اردل، به تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل و پنج سال گذشته پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا رشیدی در این مراسم ضمن تشریح عوامل پیروزی انقلاب گفت: بدون شک انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود که تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید و این واقعیتی است که تمامی تحلیلگران، جامعه‌شناسان و کارشناسان شرق و غرب به آن اذعان دارند و معتقدند که مبارزه ملت ایران تنها قیام علیه استیلای سیاسی، استعمار اقتصادی و حاکمیت ایدئولوژی‌های غربی نبود بلکه یک انقلاب مردمی برای استقرار نظام مستقل و اسلامی بود و این مسئله را می‌توان به خوبی در تظاهرات و راهپیمایی‌های میلیونی مردم ایران در زمان انقلاب و شعارهای آنان مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی در این انقلاب و نهضت فراگیر اسلامی مشارکت کردند و برخلاف انقلاب‌های بزرگ دنیا که طبقات خاصی در آن مشارکت داشتند همه مردم به صحنه مقاومت و مبارزه علیه نظام ستمشاهی آمده بودند.

رشیدی افزود : مردم ولی‌نعمت و صاحبان این نظام هستند و این اهمیت نیز به دلیل حقی است که اسلام برای مردم قائل شده و حکومت‌ها را دستگاه خدمتگزار برای مردم می‌داند، از سوی دیگر دخالت و نظارت مردم بر دستگاه حاکم ضامن حفظ و بقای نظام است و هر قدر که حکومتی از پشتوانه مردمی برخوردار باشد آن حکومت پایدارتر و از هرگونه انحرافی دورتر خواهد بود.

در پایان این مراسم از دانش آموزانی که به سوالات مطرح شده با موضوع دهه فجر در این مراسم پاسخ مثبت داده بودند با اهدای جوایز تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.