به روز شده: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 631 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 8×
دوره آموزشی اصول بهداشت و پیشگیری از بیماری های دام در منطقه عشایری سوسن خوزستان برگزار شد
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
شناسه : 3972
بازدید 149
1
این دوره با هدف ارتقاء سطح آگاهی عشایر چهارمحال و بختیاری در منطقه عشایری سوسن استان خوزستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی، جهت افزایش سطح آگاهی و رسیدن به اهداف توسعه پایدار، اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، اقدام به برگزاری دوره ای یک روزه با عنوان اصول بهداشت و پیشگیری از بیماری های دام در منطقه عشایری سوسن استان خوزستان نمود.

سرپرست اداره امور تعاونی ها و نظام بهره برداری اداره کل امور عشایر استان با اعلام این خبر گفت: این دوره با حضور جمعی از بهره برداران عشایری شهرستان اردل در زمینه بهداشت و پیشگیری و کنترل بیماری ها در دام در منطقه عشایری سرراه سعیدی سوسن از توابع شهرستان ایذه استان خوزستان برگزار گردید.

قوام فتاحی افزود: در این دوره یک روزه که تعداد ۲۰۰ نفر از عشایر حضور داشتند، مطالبی پیرامون اهمیت، مشخصات و اصول بهداشتی جایگاه دام و شیردوشی، آشنایی با روش های صحیح ضدعفونی و سمپاشی محل نگهداری دام و روش های پیشگیری و کنترل بیماری ها در دام  از سوی مدرس دوره ارائه شد.

لازم به ذکر است مدیر عامل اتحادیه عشایری استان و رئیس اداره امور عشایر شهرستان اردل نیز در منطقه عشایری سوسن حضور به هم رسانیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.