به روز شده: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 631 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 8×
مدیر کل امور عشایر با مدیر عامل بانک سپه استان دیدار و گفتگو کرد
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
شناسه : 3964
بازدید 154
0
مدیر کل امور عشایر با مدیر عامل بانک سپه استان با هدف ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل امور عشایر استان در دیدار با مدیر عامل بانک سپه و هیئت همراه، سیمای عشایری استان را به صورت اجمالی تبیین و در خصوص پتانسیل ها و ظرفیت های مناطق عشایری مطالبی را ارائه کرد.

محمد محمودی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های عشایر استان اظهار داشت: عشایر استان در بسیاری از حوزه ها از جمله دامپروری، صنایع دستی، گیاهان دارویی و پرورش زنبور عسل و …فعالیت می نمایند و تشکل های عشایری بی شک با استفاده از تسهیلات کم بهره می توانند حوزه های فعالیتی خود را بیش از پیش توسعه و ارتقاء بخشند.

همچنین دراين ديدار مدیر عامل بانک سپه استان، آمادگي این بانک جهت ارائه خدمات وتسهيلات بانکي به جامعه عشایری استان و مجموعه کارکنان اداره کل امور عشایر را اعلام نمود.

لازم به ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون توسعه و امور زیربنایی و مدیر عامل اتحادیه عشایری استان نیز در این نشست حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.