به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
بازدید کارآفرین نمونه گردشگری کشور از اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری
۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
شناسه : 849
بازدید 143
4

عباس برزگر، کارآفرین نمونه گردشگری و رئیس دهکده گردشگری بوانات فارس، در سفر خود به شهرکرد به منظور شرکت در پیش رویداد نخستین استارت آپ گردشگری چهارمحال و بختیاری از اداره امور عشایر چهارمحال و بختیاری بازدید کرد . به گزارش ایسنا: عباس برزگر در بازدید خود از اداره امور عشایر چهارمحال و بختیاری با […]

ارسال توسط :
پ
پ

عباس برزگر، کارآفرین نمونه گردشگری و رئیس دهکده گردشگری بوانات فارس، در سفر خود به شهرکرد به منظور شرکت در پیش رویداد نخستین استارت آپ گردشگری چهارمحال و بختیاری از اداره امور عشایر چهارمحال و بختیاری بازدید کرد .

به گزارش ایسنا: عباس برزگر در بازدید خود از اداره امور عشایر چهارمحال و بختیاری با رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مدیرکل امور عشایر استان جلسه‌ای را برگزار کرد.

کارآفرین نمونه گردشگری با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری، گفت: عشایر یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری هستند که با شناخت رفتاری آنان می‌توان در ارتقای گردشگری در استان از ظرفیت آنان بهره برد .

عباس برزگر در ادامه سفر خود به شهرکرد از دهکده سنتی اقامتی و گردشگری هفشجان نیز بازدید کرد .

به گزارش ایسنا پیش رویداد نخستین استارت آپ گردشگری چهارمحال و بختیاری روز گذشته به همت جهاد دانشگاهی استان و با حضور عباس برزگر، کارآفرین نمونه گردشگری و رئیس دهکده گردشگری بوانات فارس، مسئولان استان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری در اتاق بازرگانی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.