به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، “شایان نادری” رئیس سازمان امور عشایر ایران شد
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
شناسه : 3885
بازدید 179
8
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی "شایان نادری" را به سمت رئیس سازمان امور عشایر ایران منصوب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، “محمدعلی نیکبخت” وزیر جهاد کشاورزی در حکمی “شایان نادری” را به سمت رئیس سازمان امور عشایر ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها، گام‌های مؤثری بردارید.

“شایان نادری”، دانش آموخته دکترای تخصصی بافت شناسی دامپزشکی از دانشگاه تهران و اهل کهگیلویه و بویراحمد است و پیش از این مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی همچنین عضویت در هیأت مدیره هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان، پژوهشگر و عضو شورای‌اندیشه‌ورز مرکز راهبردی امنیت غذایی و کشاورزی دانشگاه امام حسین (ع)، مشاور سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران، رئیس هیأت مدیره کارخانه قند یاسوج و مشاور مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و صنایع غدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را در کارنامه کاری خود دارد.

راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و افتتاح کارخانه گیاهان دارویی گچساران از جمله اقدامات وی در ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.