به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
بيست و هفتمین جلسه گروه کاری ساماندهی گندم، آرد و نان استان به میزبانی اداره کل امور عشایر استان برگزار  شد
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 3968
بازدید 267
5
جلسه گروه کاری ساماندهی گندم، آرد و نان استان با حضور اداره کل امور عشایر و سایر دستگاه های عضو این گروه کاری به میزبانی اداره کل امور عشایر استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، در اين جلسه پيگيري مصوبات جلسات گذشته شهرستان ها، ارائه گزارش ميزان كسر و اضافه سهميه نانوايان، طرح درخواست كارگروه شهرستان ها در خصوص كسر سهميه آرد و ساير موارد مورد بررسي قرار گرفت.

این جلسات باتوجه به واگذاری مسئولیت نظارت و کنترل «طرح هوشمندسازی یارانه نان» و با هدف مدیریت کسر سهمیه آرد نانوایان ناشی از این طرح تشکیل می شود و نمایندگان کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با نظارت بهینه و اثربخش بر فرایند گندم، آرد و نان استان و با دبیری سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسات حضور می یابند.

لازم به ذکر است این جلسات هر ده روز یکبار و با پیگیری مصوبات در راستای بهبود کیفیت نان در دستور كار قرار مي گيرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.