به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
تقدیر رئیس جمهور از زن نمونه عشایری چهارمحال و بختیاری
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
شناسه : 3308
بازدید 186
8
سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی

جهان سلجوقی از استان چهارمحال و بختیاری در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی به عنوان زن نمونه عشایری انتخاب و مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سی و ششمین دوره تجلیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

جهان سلجوقی از استان چهارمحال و بختیاری در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی به عنوان زن نمونه عشایری انتخاب و مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی هم‌زمان با آغاز سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان امور عشایر و روسای سازمان جهاد کشاورزی و نمونه‌ها و تولیدکنندگان برتر کشاورزی و عشایری کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: از استان چهارمحال و بختیاری سه نفر به عنوان نمونه ملی در تولید بادام، تولید پیاز و زن نمونه عشایری در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی انتخاب شدند.

یحی حسین پور افزود: خانم جهان سلجوقی به عنوان زن نمونه عشایری انتخاب و مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.