به روز شده: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 631 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 8×
جمعي از كاركنان اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياري بخشي از خون خود را به بيماران نيازمند اهدا كردند.
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شناسه : 3319
بازدید 98
4
همزمان با فرارسيدن اربعين حسيني(ع):

به گزارش روابط عمومي اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياري: همزمان فرارسيدن اربعين حسيني(ع)، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره كل امور عشاير استان در اقدامی نوعدوستانه با مراجعه به سازمان انتقال خون استان،بخشی از خون خود را اهداء کردند. مدیرکل امور عشاير استان  با بیان اینکه بیشتر نیروهای این اداره کل از […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل امور عشاير استان چهارمحال و بختياري:

همزمان فرارسيدن اربعين حسيني(ع)، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره كل امور عشاير استان در اقدامی نوعدوستانه با مراجعه به سازمان انتقال خون استان،بخشی از خون خود را اهداء کردند.

مدیرکل امور عشاير استان  با بیان اینکه بیشتر نیروهای این اداره کل از اهدا کنندگان مستمر در استان هستند گفت: فرهنگ اهدای  خون در جامعه به عنوان حرکتی  انسان دوستانه و  خیرخواهانه  باید گسترش یابد.

حسين پور افزود : اهدای خون به عنوان انسانی ترین حرکت اجتماعی و نوع دوستانه بوده که باعث نجات جان هموطنان و بهبود زندگی بیماران می شود و مایه افتخار است که فرهنگ اهدای سلامتی به بیماران در بین کارکنان و مسئولان اداره كل امور عشاير استان نهادینه شده است .

در پايان مدير كل انتقال خون استان از مدير كل و كاركنان اداره كل امور عشاير استان جهت مشاركت در اين اقدام خداپسندانه و تحقق شعار “اهداي خون، اهداي زندگي” تقدير نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.