به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
دعوت مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری از آحاد ملت ایران جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
شناسه : 3459
بازدید 168
4

مدیر کل امور عشایر استان کلیه مردم شهید پرور استان بویژه عشاير غيور استان و همکاران عزیز در مجموعه اداره کل امور عشایر استان را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. در متن این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور ایامی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل امور عشایر استان کلیه مردم شهید پرور استان بویژه عشاير غيور استان و همکاران عزیز در مجموعه اداره کل امور عشایر استان را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور ایامی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه ای و تاثیر گذار در عرصه جهانی و بین المللی قرار داد و فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمود و بار دیگر پاسخ محکمی به زیاده خواهی ها، دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی‌ (ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از همگان به خصوص عشاير غيور استان و همکاران گرامی در اداره کل امور عشایر استان دعوت می‌کنم که در این حرکت عظیم مردمی سهیم باشند، باشد که عزت و عظمت ایران بیش از این برای جهانیان شناخته شود.

یحیی حسین پور مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.