به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
سالگرد سفر رهبر انقلاب به روستای سر آقا سید استان چهار محال و بختیاری در سال ۱۳۶۴
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
شناسه : 876
بازدید 222
7

همزمان با سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به روستای عشایری سرآقا سید واقع در شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری در سال ۱۳۶۴، کارشناسان این اداره کل در بازدید از این مناطق به بررسی مشکلات عشایر منطقه پرداختند. رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۴ و در دوران ریاست جمهوری بازدیدی از منطقه عشایری سرآقا […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به روستای عشایری سرآقا سید واقع در شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری در سال ۱۳۶۴، کارشناسان این اداره کل در بازدید از این مناطق به بررسی مشکلات عشایر منطقه پرداختند.
رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۴ و در دوران ریاست جمهوری بازدیدی از منطقه عشایری سرآقا سید داشتند. این روستا در ۱۳۴ کیلومتری شهرکرد و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریاست که به سبب پلکانی بودن معماری منازلش به آن ماسوله زاگرس نیز می گویند.این مکان اتراقگاه ییلاقی عشایر بختیاری منطقه می باشد که تنها در فصول بهار و تابستان قابل دسترسی است و ساکنان آن، ماههای سرد سال را پشت حصاری از برف و بدون هیچگونه ارتباطی با دنیای بیرون می گذرانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.