به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
مصوبات شورای عشایر از امسال اجرایی می شود
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
شناسه : 868
بازدید 174
6

رئیس سازمان امور عشایر با اشاره به احیای شورای عالی امور عشایر کشور در دولت تدبیر و امید گفت: این شورا در دو سال گذشته مصوبات خوبی برای جامعه عشایری داشته که از امسال اجرایی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا، کرمعلی قندالی در همایش […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان امور عشایر با اشاره به احیای شورای عالی امور عشایر کشور در دولت تدبیر و امید گفت: این شورا در دو سال گذشته مصوبات خوبی برای جامعه عشایری داشته که از امسال اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا، کرمعلی قندالی در همایش توانمندی های عشایر خراسان شمالی اظهار کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید، بستر خوبی برای خدمت به عشایر کشور ایجاد شده است که با استمرار آن در دولت دوازدهم تحولات خوبی در حوزه ساماندهی و توانمند سازی عشایر شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ۱٫۸ جمعیت کشور را عشایر تشکیل می دهند، گفت: این قشر ۲۵درصد پروتئین کشور را تامین می کنند و نقش مهم و موثری در حفظ حوزه فرهنگ، موسیقی و پدافند کشور دارند.

قندالی افزود : ۱۵هزار نقطه در کشور وجود دارد که عشایر با حضور درآن امنیت را برای کشور فراهم می کنند.

رئیس سازمان امور عشایر با اشاره به خدمات خوب دولت تدبیر و امید به عشایر کشور در ۴سال گذشته گفت: در خشکسالی های کشور که بیشترین تاثیر آن به عشایر وارد شد، دولت ۷۰۰هزار تن نهاده دامی مدت دار یارانه ای را بین این قشر توزیع کرد.

وی اجرای طرح کشت گیاهان دارویی در مناطق عشایری را از دیگر طرح های این سازمان با رویکرد اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و افزود: فعال کردن حوزه گردشگری عشایری نیز از دیگر رویکرد های سازمان امور عشایر است.

گفتنی است، همایش عشایر خراسان شمالی با حضور شماری از عشایر این خطه، رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی درمنطقه عشایری تخته میرزا اسفراین با رویکرد تولید و اشتغال برگزار شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.