به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
نشست سرپرست اداره کل امور عشایر و سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان برگزار شد.
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
شناسه : 3808
بازدید 282
7
با هدف ارتقاء سطح همکاری و تعامل دوجانبه:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، نشست صمیمانه ای با حضور سرپرست اداره کل امور عشایر استان و مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد. در این نشست سرپرست اداره کل امور عشایر استان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری، نشست صمیمانه ای با حضور سرپرست اداره کل امور عشایر استان و مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این نشست سرپرست اداره کل امور عشایر استان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و نیز ارائه خدمات بانکی مناسب به مردم استان اظهار داشت: با توجه به پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی این بانک ، اداره کل امور عشایر استان آمادگی دارد جهت افزایش سطح همکاری های دو جانبه و نیز کمک به اقتصاد پرسنل و نیز طرح های اقتصادی عشایر ،گامهای موثری برداشته شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان نیز در این نشست ضمن معرفی خدمات و تاریخچه تاسیس این بانک گفت:این بانک بالغ بر ۴۰۰ هزار مشتری در سطح استان دارد که از خدمات ویژه و متنوع این بانک بهره مند می شوند.

فرزاد قلمکاریان نژاد همچنین با اشاره به اجرای طرح مهریار در سطح کشور گفت: هم اکنون این طرح در ادارات امور عشایر استانهای آذربایجان غربی ،کرمانشاه و خوزستان در حال اجراست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.