به روز شده: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 632 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 10×
وزارت جهاد کشاورزی در قالب تولید قراردادی از عشایر حمایت می کند
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 3742
بازدید 239
7
سرپرست سازمان امور عشایر ایران:

سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: وزارت جهاد کشاورزی در قالب تولید قراردادی و با در اختیار قرار دادن نهاده دامی ارزان قیمت و مدت دار از عشایر حمایت می کند. به گزارش روابط عمومی امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد سرپرست […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: وزارت جهاد کشاورزی در قالب تولید قراردادی و با در اختیار قرار دادن نهاده دامی ارزان قیمت و مدت دار از عشایر حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقائد سرپرست سازمان امور عشایر ایران و نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی و دولت در سفر به استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما (شبکه زاگرس)، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در قالب تولید قراردادی و با در اختیار قرار دادن نهاده دامی ارزان قیمت و یا مدت دار از عشایر حمایت می کند و بدین ترتیب عشایر می توانند در پایان دوره ۴ یا ۵ ماهه دام پرواری خود را به بازار عرضه کنند.

وی ادامه داد: در تولید قراردادی، مشکل تامین منابع مالی که عشایر همیشه با آن مواجه هستند و مجبور به فروش زودتر از موعد دام خود می شوند برطرف و با نگهداری و پرواربندی دام، میزان تولید گوشت قرمز توسط عشایر دو برابر می شود.

احمدی میرقائد گفت: ۳۸ درصد مراتع کشور در اختیار عشایر است و ۵۰ درصد علوفه مورد نیاز آنان از طریق مرتع تامین می شود.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران بیان داشت: با تعادلی که بین قیمت نهاده های دامی و گوشت تولیدی عشایر ایجاد شده، درحال حاضر مشکل قابل توجه ای برای تامین نهاده دامی عشایر وجود ندارد.

 

افتتاح پروژه­ های بخش کشاورزی و عشایری کرمانشاه توسط سرپرست سازمان امور عشایر ایران

سرپرست سازمان امور عشایر ایران در حضور دو روزه خود در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت، به عنوان نماینده وزیر جهاد کشاورزی و دولت، پروژه‌های شاخص و آماده بهره برداری حوزه های کشاورزی و عشایری استان را افتتاح می کند.

احمدی میرقائد در اولین روز سفر به کرمانشاه به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استانی، مجتمع دامداری ۷۰۰ راسی گوسفند مولد داشتی در روستای “چهر” از توابع شهرستان هرسین را افتتاح و این مجتمع مورد بهره براداری قرار گرفت. این طرح در زمینی به مساحت یک هکتار اجرا شده که بیش از ۱۵۰۰ مترمربع آن مسقف است.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران و نماینده وزیر جهاد کشاورزی و دولت در سفر به استان کرمانشاه، همچنین در مراسمی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، کارخانه فرآوری بلغور و آرد ذرت مایز را افتتاح کرد. این پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۵ نفر در زمینه تولید بلغور و آرد ذرت فعالیت خواهد داشت. ۲۰ میلیارد تومان نیز در قالب سرمایه در گردش به این کارخانه اختصاص یافته است.

افتتاح سردخانه مواد غذایی شهرک صنعتی شهرستان صحنه، افتتاح پروژه راه عشایری “دالاخانی” از توابع شهرستان صحنه و دیدار با کارکنان امور عشایر کرمانشاه از دیگر برنامه های اولین روز سفر سرپرست سازمان امور عشایر ایران به استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.